ثقافة و فنسلايد

رسالة رومانسية.. بسمة بوسيل تعتذر لتامر حسني بعد عودتهما

بسمة بوسيل تعتذر لتامر حسني

بسمة بوسيل تعتذر لتامر حسني .. وجهة بسمة بوسيل المطربة ومصممة الأزياء المغربية، رسالة رومانسية إلى زوجها الفنان تامر حسني، بعد عودتها من جديد لزوجها وحل الخلافات التي نشبت مؤخرا بينهما.

بسمة بوسيل تعتذر لتامر حسني

ومن خلال خاصية الاستوري عبر موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير “انستجرام”، وجهت “بسمة بوسيل” كلمات حب واعتذار في نفس الوقت، لزوجها تامر حسني، وكتبت قائلة “اتهورت بس عشان بحبك”.

وتجدر الإشارة أن الفنان تامر حسني علق على زوجته بسمة بوسيل بعد إعلانها خبر الانفصال، في منشور عبر خاصية الاستوري عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير “انستجرام”

قال في حب زوجته قائلا “انا مش هزعل منك وأنا ضهرك وسندك مهما حصل، ويا ريت تركزي مع الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا، وشكرًا لكل الفنانين اللي سعوا للخير لينا”.

وأنتقد تامر حسني تفكير زوجته، قائلا: “بسمة حبيبتي للأسف أنتي مفكرتيش كويس، وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلى اللي عرفتيني وحبتيني بيها إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك أنتي حبيبتي وأم ولادي أنا ضطرهك وسندك مهما حصل”.

وتابع “حسني” قائلا: “بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتى يكلمه الأول إيه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو في زيارة رحيمة، ما بينهم وياريتها مشكلة أصلا ربنا جعل ما بنا مودة ورحمة عشان كده للاسف أنتي عارفة ان في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت، ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتخلصي من فكرة انك تسمعيهم مع انك ماكنتيش كده”.

وفي نهاية حديثه وجه تامر نصيحة لزوجته، قائلا: “ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا بكل خير وفعلا أنا بشكل كل الناس الفنانين اللي سعوا في الخير لينا، وأنا واثق انك دولوقتي زعلانة انك كتبتي كده، هو تصرف متهو منك بس ولا يهمك مش عيب ان الانشان يغلط، ويتعلم، وأنا ياما علمتك ولسه هعلمك، كان نفسي الكلام ده يكون بينا لكن انتي اشركتي الجمهور الكريم فكان لازم ارد هنا بينا حب غالي وحياة كريمة وأولادنا وبيتنا أغلى ما فيها، ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يارب متهورة بس بحبك”.

أحمد سمير

أحمد سمير حاصل على بكالوريوس إعلام جامعة الأزهر .. أعمل بمجال الصحافة منذ عام 2015 .. عملت في موقع الشرقية توداي كاتب صحفي .. وصحفي فيديو .. وحاليا محرر صحفي .. عاشق للتصوير والمونتاج والإخراج
زر الذهاب إلى الأعلى