ثقافة و فن

هكذا ردت سالي عبد السلام على منتقديها بسبب مكياجها في العمرة

ردت سالي عبد السلام على منتقديها بسبب مكياجها في العمرة

تشارك المذيعة «سالي عبد السلام» جمهورها بصور لها من الأراضي المقدسة التي تتواجد بها هذه الأيام برفقة أسرتها لتأدية العمرة.

ويبدو أن سالي تلقت بعض التعليقات من جمهورها والذين قالوا لها إنها تضع ماكياج على وجهها.

سالي لم تتمالك نفسها ونشرت صورة لها من المسجد النبوي الشريف مصحوبة بتعليق يتضمن عدة تساؤلات عن كيف يتوقع البعض منها أن تضع ماكياج وهي في مكان كهذا؟ وهل هناك أي شخص طبيعي يقوم بذلك ؟

كما أكدت أنها لن ترد عليهم الآن ولكنها سترد في وقت لاحق، مؤكده أنها لا تهتم كونها شخصية عامة أو معروفة؛ فهي شخصية عادية وسترد على الجميع.

وشددت على أنها حرة فيما تفعله ولا يحق لأحد محاسبتها أو التدخل في شؤونها، معتبرة كل من يفعل ذلك بأنه اختبار من الله.

وتقدم سالي عبد السلام برنامج “اتمسوا” على راديو 9090 يُذاع يومي الثلاثاء والأربعاء من كل أسبوع.

 

View this post on Instagram

يارب❤? صورة اقرب لكل اللى عنده فراغ و ربنا مش شاغله بنفسه رجالة قبل الستات باللى بيقولوا حاطة مانيكير وحاطة ميك اب وروج 🙂 انتوا بجد؟؟ ده سؤال بجد؟؟ استفسار وهرد عليه بجد؟؟! هل فى حد طبيعى هيعمل كدة؟؟! انا هحترمكم لحد ما ارجع حتى لو انتوا مش محترمين حبايبى بس انا حرة ❤??انا لا شخصية عامة ولا معروفة ولا عيب ولا منظرى ولا بالصلى على النبى ياكل معانا الجو ده والأغلبية عارفين! ده انا اخلاق سواقين ميكروباص ملموش اجرة اقسم بالله ?هخليك /هخليكى تحس انك احمق! ((احمق)) متدخلش فى اللى ملكش فيه 🙂 البس اللى يعجبنى واعمل اللى يعجبنى ..لما تتحاسب عليا او تاخد ذنبى ابقى انطق! اقطع عنى المصروف:) ركز مع نفسك احسن ..ربنا يشغلك بنفسك ويبعد عنا امثالكوا بس اختبار من ربنا ..جهاد النفس ❤?قول /قولى ماشاء الله دى حجات حلوة من عند ربنا احسن و متبقيش بومة او تبقى غراب..#قرفتونا ?? اه انتوا قليلين انا عارفة ان اللى بيحبوا كتير بس لازم اعرفكم غلطكم بشياكة ???#المتوحشة #blessed

A post shared by Sally Abdalsalam (@sallyabdalsalam) on

زر الذهاب إلى الأعلى