أخبار الشرقية
شكاوى المواطنين من الزحام الشديد بكوبري عرابي بالزقازيق ومطالبة بتوسعة الكوبري
كتب | احمد الدويري
يعانى مواطنى محافظة الشرقية من أزمة حقيقية بسبب الزحام الشديد والتكدس المرورى التى تشهده مدينة الزقازيق يومياً ، فقد أرسل إلينا المواطن « إبراهيم على» يشتكى من أزمة الزحام بمدينة الزقازيق وخاصة كوبري عرابي فيقول فيها « حضراتكم عارفين أزمة المواصلات فى مدينة الزقازيق وخاصة كوبري عرابي ياريت تعملوا أى حاجة علشان توسعة هذا الكوبري زى كوبري المحافظة وبكده مش هنقف مرتين او تلاتة على الإشارة ».

المصدر | الشرقية توداى






