ثقافة و فن

لهذا السبب اعتذرت سما المصري لحنان ترك وحلا شيحة

سما المصري
سما المصري

كتبت | هدير هشام

بعد إعلان الفنانة «سما المصري» عن توبتها عبر صفحتها الشخصية بموقع انستجرام، قامت بنشر فيديو تتعتذر فيه للفنانة «حلا شيحة» والفنانة «حنان ترك».

ونشرت «سما» مقطع فيديو لها قالت خلاله: أنا باعتذر لـ «حلا شيحة» عن الكلام اللي قولته في حقها، وأتمنى مفيش حد يعاتبها لأنها خلعت الحجاب لأنها كان ممكن تفضل محجبة وتعمل حاجات غلط، وربنا يهديها ويسامحها.

وأضافت: ب«عتذر لـ«حنان ترك» وبقولها متزعليش مني أنا أخطأت في حقك لما قلت إنك هتخلعي الحجاب، أتمنى من ربنا إنك تحافظي على حجابك، وأنت زي القمر وربنا يبارك لك في أولادك».

واستكملت: أنا آسفة لكل شخص أخطأت في حقه ومسحت كل الفيديوهات اللي أخطأت فيها من قناتي على يوتيوب وصفحتي بانستجرام.

وكتبت تعليقًا على الفيديو: بطلب من كل الناس اللي غلطت فيهم يقبلوا اعتذاري وأولهم «حنان ترك» و«حلا شيحة»، ماعدا شخصين رجالة أنا مش ندمانة إني أهانتهم لأنهم دخلوا في عرضي وشرفي.

 

View this post on Instagram

 

باطلبك من كل الناس اللي غلطت فيهم يقبلوا اعتذاري واولهم حنان ترك وحلا شيحه ماعدا شخصين رجاله انا مش ندمانه اني اهانتهم لأنهم دخلوا في عرضي وشرقي و لو عايزين تعرفوهم مين الراجلين دول وتشفوا الفيديو كاملا وتسمع كلام مهم اكتر ادخلوا علي صفحه اليوتيوب بتاعتي هتلاقوا الفيديو كامل والرابط بتاعها هنا في البايو…. المسامح كريم ….صباحكم فل???

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

زر الذهاب إلى الأعلى