توك شوسلايد

“أبو جبل فضح الدنيا!!”.. مرتضى منصور يفجر مفاجأة بشأن برنامج رامز جلال الجديد 2022

مرتضى منصور يفجر مفاجأة بشأن برنامج رامز جلال الجديد 2022
مرتضى منصور يفجر مفاجأة بشأن برنامج رامز جلال الجديد 2022

قال المستشار مرتضى منصور، رئيس نادي الزمالك، أن القلعة البيضاء كانت سبب الشهرة والمجد للعديد من الأشخاص الذين اقترن أسمائهم باسم نادي الزمالك.

وأضاف ” مرتضى منصور“، خلال مداخلة هاتفية ببرنامج “حضرة المواطن”، المُذاع عبر فضائية “الحدث اليوم”: “الزمالك اللي منحنا كلنا الشهرة والفلوس والجد، مبيستناش لاعب شهر كامل علشان يجدد عقده”.

وتابع “مرتضى”: “الزمالك مبيتظرش حد ومبيقفش على حد، لا على رئيس نادي.. ولا على مدرب.. ولا على لاعب.. الزمالك ده أكبر مننا كلنا”.

وأردف رئيس نادي الزمالك: “أنا قولت لطارق حامد 25 مليون في الموسم، وخلاص قولت هنوقع العقود، لقيته بيقولي هروح أصلي صلاة استخارة وأرد عليك بكرة” وأضاف: “هو ينفع نادي الزمالك ينتظر لاعب أكتر من 15 يوم علشان يجدد؟؟”.

مفاجأة بشأن برنامج رامز جلال الجديد 2022

وأكمل: “أبو جبل قعد 10 أيام يكلمني أنا وأمير علشان عايز جواز سفره، وأنا كنت فاكر أنه عايز الجواز علشان يسافر السعودية ويتعاقد مع نادي هناك”.

وأكد: “لا ده كان عايز جواز السفر علشان يطلع مع رامز جلال في البرنامج” واستنكر: “عندنا ماتشين مهمين وانت عايو تروح تصور مع رامز جلال؟!”.

وأشار: “يعني معنى كده كل اللي طالعين مع رامز جلال عارفين أنه مقلب وبيمثلوا على الناس، وبقول لرامز وبرنامجه عيب”.

أحمد سمير

أحمد سمير حاصل على بكالوريوس إعلام جامعة الأزهر .. أعمل بمجال الصحافة منذ عام 2015 .. عملت في موقع الشرقية توداي كاتب صحفي .. وصحفي فيديو .. وحاليا محرر صحفي .. عاشق للتصوير والمونتاج والإخراج
زر الذهاب إلى الأعلى