ثقافة و فن

هكذا عبرت ريهام سعيد عن خوفها من الموت

ريهام سعيد
ريهام سعيد

كتبت | هدير هشام

قامت الإعلامية ريهام سعيد بنشر صورة مجمعة لعملاقة الوسط الفني الذين رحلوا عن عالمنا خلال الفترة الماضية عبر حسابها الشخصي بموقع الصور والفيديوهات إنستجرام.

وشملت الصورة كل من الراحلين فاروق الفيشاوي، محمود الجندى، نور الشريف، محمود عبد العزيز، أحمد زكى.

اقرأ أيضًا: ريهام سعيد تعلن عودتها لبرنامج صبايا الخير بدون أذنين ونصف أنف

وعلقت ريهام سعيد قائلة:«أول مره أحس إني خايفة.. خايفة ماتفرجش على فيلم واسقف بعد ما يخلص».

واستكملت ريهام سعيد: «خايفة مفيش مشهد احس اني شبعت بعد ما اشوفه.. خسارة أوي.. خسارة نور الشريف، فاروق الفيشاوي، محمود الجندي، أحمد زكي، محمود عبد العزيز.. مع احترامي للفنانين الموجودين الناس دي مش هتتكرر.. الله يرحمهم بجد زعلانة يارب المخرجين والمنتجين يتنازلوا عن الشلل والأصحاب ويدوا فرصة لمواهب بجد عشان نعوض جزء صغير من الخسارة».

ويذكر أن ريهام سعيد قد أعلنت في وقت سابق مرضها ببكتيريا في الأنف وأجرت على إثرها عملية جراحية، ومنذ يومين أعلنت شفاءها بمعجزة وعودتها لحياتها الطبيعية.

 

View this post on Instagram

 

اول مره احس اني خايفه. خايفه ماتفرجش علي فيلم و اسقف بعد ما يخلص. خايفه مفيش مشهد احس اني شبعت بعد ما اشوفه. خساره اوي. خساره نور الشريف ، فاروق الفيشاوي ، محمود الجندي، احمد زكي ، محمود عبد العزيز. مع احترامي للفنانين الموجودين الناس دي مش هاتتكرر. الله يرحمهم بجد زعلانه يا رب المخرجين ز المنتجين يتنازلوا عن الشلل و الاصحاب و يدوا فرصه لمواهب بجد عشان نعوض جزء صغير من الخساره

A post shared by Reham Saeed (@rehamsaidofficial) on

زر الذهاب إلى الأعلى